رطوبت سنج شرکت Wason

شرکت ما (R.L Wason & Company) در سال 1999 تأسیس‌شده و یکی از نام‌های برجسته در بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات تست دانه و رطوبت‌سنج دیجیتال دانه است. دامنه محصولات ما شامل رطوبت‌سنج دیجیتالدستی، دستگاه رطوبت‌سنج دیجیتال غلات، رطوبت‌سنج غلات، رطوبت‌سنج، جداکننده غلات، کولیس دیجیتال، غربال برنج، جداکننده خرده غلات، صفحات چوبی، تابلو روشنایی خالص، ذره‌بین، کولیس شلتوک برنج/ برنج، ترازوی جیبی و بسیاری دیگر است. این محصولات از دسته‌ای از ماشین‌آلات آزمایش‌شده و فوق پیشرفته ساخته‌شده است. تیم کارآمد و شایسته ما تیمی از متخصصان حرفه‌ای هستند که تولید این محصولات را با استفاده از فن‌آوری‌های پیشرفته و ابزارهای باکیفیت بالا ضمانت می‌کنند. این محصولات به سبب ویژگی‌های مختلف خود مانند دوام، مقاومت در برابر خوردگی، مشخصات فنی مطابق با تقاضای مشتریان و بهره‌وری دقیق، به‌طور وسیعی شناخته‌شده هستند.

 

ما دارای تأسیسات تولیدی با سازمان‌دهی مناسب هستیم. واحد تولید شرکت به بخش‌های گوناگون مانند واحد طراحی محصول، کنترل کیفیت، تولید و تحقیق و توسعه تقسیم می‌شود. ما همچنین دوره‌های آموزشی نصب و راه‌اندازی و نیز آموزش عملی برای کارکنان خود ارائه می‌دهیم تا آن‌ها توانایی خود را به‌صورت منظم افزایش دهند. ما داراي تسهیلات بسته‌بندی عالی هستیم و محصولات خود را در عرض 7-3 روز تحویل می‌دهیم. برای راحتی مشتریان، ما این محصولات را با روش پرداخت آسان از طریق DD، نقدی، چک و گزینه پرداخت آنلاین عرضه می‌کنیم. با فداکاری و کار سخت، گردش سالیانه مالی Crore1را به دست می‌آوریم.

 

ما از تجربه و دانش گسترده مدیرعامل شرکت Ram Lal WasonMr.برای موفقیت و پیشرفتشرکتخود بهره برده‌ایم. به سبب تعهد و کار سخت و صادقانه ایشان، ما توانسته‌ایم پله‌های ترقی را به‌سرعت طی کنیم. و موفق به اخذ گواهی‌نامه کیفیت ایزو 9001: 2008 گردیم.

 

 

تماس واحد : 03132655045

فکس : 03132686698

 

مجموعه محصول

ما درزمینهٔ ساخت و تأمین طیف گسترده‌ای از رطوبت‌سنج‌های دیجیتال و آزمایشگاه تست تحلیلی غلات از سال 1999 در هند مشغول به کار هستیم. ما دارای مهندسان و متخصصانی با دو دهه تجربه و مشتریان بسیاری در سراسر هند و کشورهای اطراف هستیم.

محدوده محصول ما شامل:

·         رطوبت‌سنج‌های دیجیتال

·         رطوبت‌سنج‌های غلات

·         جداکننده غلات

·         پاک‌کننده شلتوک برنج

·         سبوس‌گیر برنج و غیره

 

http://www.wasonmoisturemeter.com/


تامین قطعات صنعتی محصولات ,·         ,شرکت ,هستیم ,غلات ,غلات، ,غلات ·         ,·         رطوبت‌سنج‌های ,رطوبت‌سنج‌های دیجیتال ,شلتوک برنج ,رطوبت‌سنج دیجیت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اندروید بهترین سایت مهندس بهرام گلمرادی tracexarleed7 zuhause عافیت باشه مرجعی برای سوالات متداول شما Vidas آپشن خودرو | دنیای آپشن دانلود فایل