شرکت SCHROEDER VALVES

اتصالات پمپ محافظ برای سراسر جهان

شرکت ValvesSchroeder یک شرکت متخصص در سطح جهان در طراحی و ساخت اتصالات پمپ محافظ است. این شرکت در Gummersbach آلمان واقع شده است. بیش از 60 سال است که ما تولید شیرهای با کیفیت عالی برای پالایشگاه­ها و نیروگاه­ها، صنایع شیمیایی، بخش دریایی و اخیراً تولید انرژی­های تجدید پذیر را انجام می­دهیم.

نمونه کارهای ما از شیرهای فشارشکن و شیرهای بازچرخش خودکار تا شیرهای کنترل فشار بالا می­باشد. هر محصول به صورت سفارشی طراحی و ساخته می­شود تا نیازهای منحصر به فرد پمپ­ها و اطلاعات سیستم مشتریان را برآورده سازد. کیفیت محافظتی برتر محصولات ما و اثبات طول عمر به کاهش هزینه­های مشتریان ما برای سیستم و عملیات به طور مؤثر کمک می­کند.
شیرهای ساخته شده توسط شرکت Schroeder در سراسر جهان به دلیل کیفیت استثنایی، قابلیت اطمینان عالی و عمر طولانی خود مشهور هستند. محصولات ما برای استفاده در شرایط شدید مناسب هستند، زیرا ما منحصراً از بهترین قطعات و مواد استفاده می­کنیم. علاوه بر این، حوزه­ی فعالیت ما، پیش بردن توسعه­ی فنی اتصالات پمپ­های خاص است.
با ایجاد دفاتری در شیلی، چین، فرانسه، هند، ایران، ایتالیا، ژاپن، کانادا، نروژ، لهستان، پرتغال، سنگاپور، اسپانیا و ایالات متحده آمریکا، ما می توانیم نیازهای مشتریان بین المللی خود را به طور مؤثر برآورده سازیم.

یک خانه­ی خوب روی پی­های مستحکم ساخته می­شود

ارزش­های ما

شرکت ما برای 125 سال یک شرکت خانوادگی و بین المللی بوده است. این سيستم ارزشمند از طريق یکپارچگی بین اعضاء توسعه يافته است. ارزش­های ما بخشی از DNA ماست. آنها ما را در مسیر کار با شرکای تجاری­ و کار با یکدیگر راهنمایی می­کنند. شرکت Schroeder Valves ، ایمنی، ثبات، کنجکاوی و شور و شوق را از ارزش­های اصلی تشخیص می­دهد.
ایمنی
ایمنی پایه و اساس کار روزمره­ی ما است و در اولویت کار ما قرار می­گیرد. در شرکت ما هیچ مرحله­ای که بتواند کارکنان و مشتریان ما را به خطر بیندازد، به کار برده نشده است. هدف شرکت ما انجام کار مسئولانه و درست با در نظر گرفتن ارزش­های اصلی­مان است. به این ترتیب، ما تصمیمات با ثبات و موجه همراه با پایداری را تضمین می­کنیم. این امر باعث می شود که Schroeder Valves یک شریک قابل اعتماد و درازمدت باشد.
ثبات
ثبات ارزش اساسی ما است. استراتژی شرکت Schroeder Valves بر اساس رشد سودآور و امن استوار است. این استراتژی برای تأمین کنندگان، مشتریان و کارکنان ما یک چشم انداز جامع را فراهم می­کند.
ساختارهای سازمانی و تولید مؤثر، شرکت Schroeder Valves را در کیفیت پیشتاز ساخته و رضایت مشتریان را بالا می­برد. موفقیت ما در طول چندین سال از طریق دانش کارکنان بسیار شایسته­ی ما به دست آمده است. ما به طور پیوسته کیفیت مشاوره، محصولات و خدمات خود را بهبود می­بخشیم.
شرکت Schroeder Valves علاقه مند به مشارکت و همکاری درازمدت است. این امر شامل مشتریان، تأمین کنندگان و کارکنان نیز می­شود. چشم انداز دراز مدت تنها می­تواند بر اساس اعتماد ، احترام و ذهنیت باز متقابل باشد.
کنجکاوی
کنجکاوی، نیرو محرکه­ی پشت محصولات ما است. برای یک آینده ی پایدار با تثبیت موقعیت مستحکم، ما به طور پیوسته نوآوری­های بیشتری را ارتقا می­دهیم. فقط کسانی که با شجاعت و به طور پیوسته پرسش می­کنند و برای ایده­های جدید ذهن بازی دارند، می­توانند در بازار رشد کنند.
 
شور و شوق
شور و شوق مردم را به سوی موفقیت رهبری می­کند. ما عاشق کاری هستیم که انجام می­دهیم و علاوه بر کمک رساندن به شما از دقت فناوری خود رضایت بالایی داریم. ما از شور و شوق بالایی برخورداریم، در حالی که هرگز ارزش­های اصلی شرکت خود را از دست نمی­دهیم. 

 تماس با شرکت از تلفن : 03132655045

https://www.schroeder-valves.com/en/about-us


تامین قطعات صنعتی شرکت ,schroeder ,valves ,مشتریان ,کیفیت ,ارزش­های ,schroeder valves ,شرکت schroeder ,ارزش­های اصلی ,ساخته می­شود ,سراسر جهان ,شرکت schroeder valves منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جهان وب | مرجع سایت های جهان پایگاه تخصصی نماز سایت تفریحی و سرگرمی لوکال ویرا گرافیک دبیرستان غیر دولتی نخبگان برتر کلینیک ها-چاره های سلامتی و زیبایی کاربردی خانگی و کلینیکی آریاسازه {{ دانلود مود های بازی ɢтα ѕα }}